vrijdag 28 maart 2008

Zoveel liefde welt op uit de bron

Zoveel liefde welt op uit de bron Zachte koele tintelingen blazen over mijn kruin Als sterrennevels in een wiegeliedje Ik wordt gezien om wie ik ben Ik word bemint om wie ik ben Sirenes loeien voorbij mijn raam Alweer een ziel onder weg in een ervaring De dankbaarheid in mij zwelt Ze groeit als een zwangere vrouw Vervult van licht en zwanger van liefde Het rijpt en nestelt zich zachtjes in mijn schoot Pijn verdwijnt in mijn zacht zijn De aanraking met mijn vingertoppen is onbeschrijfelijk Al mijn zintuigen worden wakker gekust Zo zachtjes als mijn zacht zijn Ik hou van mij Mijn God, Ik hou zoveel van mij Zo lief, zo warm, zo zacht Ik voel het leven als liefde Getoond in een you tube herinnering Overspoelt dat wat waar voelt Mijn hart en wezen als een vloedgolf Het leven heeft niemand ooit verlaten Het was altijd daar in ieder moment en wezen Ik hou van mij groeit en groeit als een uitdijende moeder Tot ik hou van mij in alles ontwaakt En ik zie dat alles zo lief, zo warm en zo zacht is gemaakt in volmaakte schoonheid…. Nicole Recourt

Geen opmerkingen: