vrijdag 28 maart 2008

De droom nul

Droom nul 1-6-2007 Door Nicole Recourt Open mijn ogen Laat mijn kind zich tonen Om de droom te dromen De droom vanuit nul Nul waar het begon Nul waar alles samenkwam Nul waar alles zichtbaar Begon en tot ‘t einde samenkwam Open mijn ogen In de stilte van nul Om te zijn en te schouwen Waar mijn kind dromen wil Buiten nul is de woeste storm Mijn kind is bang Het klampt zich angstig vast In de nul is het licht van nu Open mijn ogen Om te zijn wat ik ben In de droom die ik kies Van onvoorwaardelijke liefde Nul van zijn Nul als Al dat is Nul de ene klank Van mijn eeuwige symfonie Ik open mijn ogen Samen met mijn kind In nul staan wij samen Als verwezenlijkte liefde Ik ben nul Om als eenheid te ervaren Om intens te genieten Om in vreugde te delen met jou

Geen opmerkingen: