vrijdag 28 maart 2008

Vrouwen van de aarde

Vrouwen van de aarde Hoedsters van leven en dood Ontwaak de godinnen in je wezen Als een stem op onze roep Ontferm je over de zoekende Naar de antwoorden in hun hart Ontwaak de slapende met je licht Laat je stem horen als eens eerder Onderdrukt, misbruikt en overheerst Is de vrouwelijke kracht als een dreiging Voor diegene die angst heeft voor zijn eigen licht Afscheiding en strijdvelden Deden onze zusters lijden Lijdzaamheid is een illusie voor wie zijn licht kent Het heeft lang genoeg geduurd Er is genoeg kapot gemaakt Vrouwelijke zachtheid en compassie leeft in ons allen Man en vrouw Sta op goddelijke vrouw Ga staan voor waar je in geloofd Toon dit aan je kinderen Vertel het je buurvrouw Verbind je oerkennis ten gunste van het geheel Kom samen, kom samen Het zal oogverblindende liefde zijn die straalt Daar ontwaken niet meer vrijblijvend is Maar een absolute noodzaak Spreek je wijsheid prachtige vrouw Je hoef je stem niet te verheffen Om gehoord te worden Zacht zal je stem zijn Met de doeltreffendheid van een pijl Recht in het hart van de ander Met lieflijke klanken zullen nieuwe samenlevingen herrijzen Zing de nieuwe wereld zusters met iedere cel van je lichaam Omarm onze planeet Omarm onze kinderen Toon de onwetende en de slapende Dat we een ander spel gaan spelen nu Een spel van erkenning Wat achter al die lagen maskers verborgen ligt Een schat aan potentie Die de aarde zo ontbeert Zing met mij De klanken van de oorsprong De klank van leven De klank van liefde Vloei je tranen als helende rivieren Zuiver dat wat bezoedeld werd Nimmer was dit de bedoeling Te lang keken we slechts toe Niet meer, nooit meer Ik wil dat mijn kinderen en hun kinderen Weer leven zoals leven ooit bedoeld was Dus zing ik nu Een lied voor de aarde en al het leven Een klank die orkanen doet ontstaan Dus huil ik rivieren met al mijn tranen Poelen van vervuiling weg Dus lach ik met mijn stralende lach Een spel wat kinderen weer doet spelen Dus dans ik met een dans Een beweging die mensen weer doet dansen van blijdschap Ontwaak, ontwaak , dans, huil, lach en zing je diepste gebed Roep de elementen aan je zijde Spreid je vleugels en spring Gedragen door de innige liefde voor je zelf Toon je talenten, stel je grenzen Zo ga ik het doen nu Dit is de liefde voor mijzelf Die de liefde voor jou uit Ik kan niet meer terug zo luid was mijn ja Ik heb de moed te doen wat te doen staat Stel je eens voor wat een groep vol moed zou betekenen Voorbij de ratio en het cognitieve cynisme Ligt een wereld vol wonderen en schoonheid voor iedereen Ongeacht leeftijd, kleur of geslacht Ligt een wereld vol fantastische kleuren en geuren Welig tierende natuur en sprekende wezens Een wereld zonder regels, vervuiling en uitbuiting De poort naar de vijfde dimensie zijn goddelijke vrouwen gehuld in lieflijke zachtheid….

Geen opmerkingen: