vrijdag 28 september 2007

Sensitiviteit d.d. 27-09-2007

Ik voel me vlak in het verwerken Omarmend bescherm ik mijn hart Mijn loslaten is een solitaire weg Die vervuld en verkozen is Wandelend langs verwarring en twijfels Van aangeleerde percepties Naar volledige zelf acceptatie Ontdek ik een grootse rijkdom van kleine gebaren Geschonken door hen die ik liefheb Als supporters aan de zijlijn Vermomt als aardse engelen Mijn schaamte voor mijn pijn en ongeduld vervagen En ik voel ervarend door Mijn moed word bemoedigd Mijn diepste dank hiervoor Al het ervarene verdient een plaatsje In het grote archief van mijn bewustzijn Het grote bewustzijn voedend Van mijn geliefde bron Om de fundering van liefde te bouwen Hier en nu op deze plek Geniet ik stilletjes en spreek dichtend Om de cirkel te vervolmaken Zo is het, zo zal het altijd zijn Want na pijn komt ruimte voor de ervaring fijn!

Geen opmerkingen: