zaterdag 21 april 2007

Geheeld deel van een weg van waarheid...

Door Nicole Recourt d.d. 29-03-2006 Door jou zal ik visueel spreken. Door jou zal ik een weg van waarheid zijn. Jij, die mij zo dierbaar is. Als het leven waar ik van hou. Mijn hart spreekt echtheid. Laat je niet afleiden. Door geen enkele conditionering. Vertel me alles. het zal helen in inzicht. Laat mannelijke kracht je leiden. Spreek helder en duidelijk. Verlicht mijn vrouwelijk wezen. Open mij, breng me thuis, lief. Het is je goddelijke taak. Onze belofte van thuis. Om balans te herstellen. Om illusie te doorgronden. Ik ontvang je in overgave. Die zijn weerga niet kent. Ons zo vertrouwd in de oorsprong. Samen wil ik schijnen. Alle vrijheid die ik nu voel. Alles wat ik leef en ervaar. Lumineuze eenheid is niet te verwoorden. Laat het Onbeschrijfelijke eenheid zijn. Als baken van licht. Jouw hart ziet mij. sluit je ogen dicht. Voel mij grote ziel. Open de tempeldeur naar mijn hart. En wees welkom geheeld deel geboorterecht. Om te zijn wat je al bent.

Geen opmerkingen: